GT Bible Studies    

    Urdu    


Navigation Glad Tidings Bible Studies in Urdu
7 یسوع کی مزید تعلیمات : میرا ہمسایہ کون ہے؟ لوقا 10 باب25سے37
پس منظر معلومات:یروشلیم اور جرائلو پہاڑی راستہ 30کلومیٹر لمبا اور بہت خطرناک ہے۔کیونکہ لیٹرے اس شاہراہ پر گھات لگا ئے چھپے ہوتے
ہیں۔ اور مسافروں کو لوٹتے ہیں۔ایک لیویٹ سے مراد وہ شخص ہے ،جو ہیکل میں صفائی کا کام کرتا ہے۔ یسوع کے زمانے میں یہودی سامریوں سے مخالفانہ رویہ رکھتے تھے۔ جو کہ اسی ملک میں ان کے ساتھ رہ رہے تھے۔( آپ اپنے ملک کی مثال لے سکتے ہیں)۔روس: آپکو یہ تمثیل سمجھنے میں آسانی ہو گی۔ اگر تم سوچوکہ اس کہانی میں سامریوں کے علاوہ روسی رہتے ہیں۔وہ چیچن ہے۔ منگولیا: اس تمثیل کو سمجھنا آسان ہے۔ اگر اس کہانی میں تمام لوگ منگولین ہیں سوائے سامری کے اور وہ ہے چائنیز۔
1۔کیا ایک شخص خوش رہ سکتا ہے ، اگر وہ مصیبت زدہ ساتھیوں کی پرواہ نہیں کرتا،بلکہ صرف اپنی اور اپنے خاندان کی فکر رہتاہے؟
*کتنی دفعہ آپ رقم مصیبت میں مبتلا افراد کی مدد کی غرض سے دی ہے؟
2۔پچھلی کہانی میں ہم نے ایک سیاستدان کے بارے میں سیکھا۔جو یسوع سے وہی سوال پوچھتا ہے۔جو کہ قانون کا قانون کا استاد اس حوالے میں پوچھتا ہے۔
*یسوع کے بقول اس حوالہ میں جنت کا راستہ کونسا ہے۔(آیت25-27)
* آپ کے جنت میں داخل ہونے کے کتنے امکانات ہیں۔اگر حالات و واقعات وہی رہتے ہیں، جن کے بارے میں یسوع نے آیت 27میں ذکر کیا؟
3۔یسوع اس تمثیل میں اس شخص کے بارے میں بتاتا ہے ۔جو کہ ڈاکووں کے گروہ میں مار مار کر آدھ موا کر دیا۔ زخمی شخص کے بارے میں سوچو، جو کہ کئی گھنٹوں سے سڑک کے کنارے اکیلا پڑا ہوا تھا۔(30)
* زخمی شخص کی بیوی اور بچے کیا سوچتے ہو ں گے، کہ اس کا خاوند اور باپ دئیے ہوئے وقت کے مطابق گھر نہیں پہنچا؟
4۔ کس چیز نے گزرنے والوں کو زخمی شخص کی مدد کرنے سے روکا؟
* کاہن اور Levite بھی ہیکل میں مذہبی رسومات کی غرض سے اسی راستے سے گزرے۔اُن دونوں اشخاص کا کیا رویّہ ہوتا اگر زخمی اُن کا اپنا حقیقی بیٹا ہو تا ؟اُن دونوں ممکنہ و جو ہات پر سوچو کہ اِن دونوں اشخاص نے اجنبی حُیرم کے شکار شخص مدد کیوں نہیں 31.32
*آپ کیا سوچتے ہو؟ کہ اگر آپ اس صورتحال میں ہو تے تو آپ کا کیا ردعمل ہو تا ۔
5۔کاہن اور leviteخدا کے حکم محبت کر نا پر کیا سکھاتے رہیے ہیں جو کہ انہوں بچین سے لیکر اب تک سیکھاتھا آیت 27 میں دیکھیں!
*اُس شحض کے بارے میں کیا سوچتے ہو جو دعویْ کرتا ہے ۔کہ خدا اپنے سارے دل سے پیار کرتا ہے۔ لیکن بد قسمتی سے میرے پاس دوسروں کی مدد کے لئے کوئی موقع نہیں ہے۔
6۔اگر ایک سامری زخمی یہودی کے پاس سے گزرتا ہے۔ تو وہ کس طرح کے بہانے اور دفاع پیش کر سکتا تھا؟ پس منظر معلومات میں دیکھیں۔
*کس حالات میں سامری نے وہ کر دکھایا۔ جو کہ ان حالات میں دوسروں سے زیادہ متوقع تھا۔ (33-35)
7۔ دو دینار دو دن کی مزدوری تھی، جو کہ ایک مہنے 1/13 اوسطاَ تنخواہ تھی۔ اس رقم سے ایک شخص پورے دو مہینے کے لئے کسی سرائے میں رہ سکتا تھا؟ یہ دو دینار کی رقم آپکے ملک میں کتنی رقم بنتی ہے؟
* کیا ممکنہ وجوہات ہو سکتی ہیں۔ جن کی بنا پر سامری نے وہ رقم ایک مکمل اجنبی کو دے دی؟(35)
* آپکی رائے میں محبت کے حکم پر سامری نے کتنے فیصد عمل درآمد کیا۔آیت 27دیکھیں۔
8یسوع کے مطابق ہمسایہ لفظ سے کیا مراد کو ن ہے؟
*نزدیک دور کون سے ہمسایے جن کی مدد آپکو کرنی چاہیئے؟
9۔ اگر آپ کو اس تمثیل میں کرداروں میں ایک کا چناؤ کرنے کے لئے کیا جائے، تو آپکے لئے کو نسا کردار بہتر رہے گا۔ زخمی شخص، شاہراہ کا لیٹرا،کا ہن، Leviteیا سرائے کا مالک خاص کردار چننے کی وجوہات بھی بیان کریں۔
*اس تمثیل میں کس طرح سے یسوع کو سامری سے تشبیہ دی جاتی ہے؟
*زخمی یہودی کو کیسے یسوع سے تشبیہ دی جاتی ہے؟
* یسوع نے جنت کے لئے ایک اور راستہ تیار کیا ہے۔ علاوہ اس کے جس کا ذکر آیت 27میں ہے۔
بشارتی سوالات:جاؤ اور ویسا ہی کرو جیسا یسوع نے کہا ہے۔ اور اس نے جا کر وہی کیا ہے۔ اگر تمام لوگ آپ کے دکھوں ،مصیبتوں کی پرواہ کئے بغیر بھی گذر جائیں۔ لیکن وہ ایسا نہیں کریگا۔ وہ آپکے ساتھ کھڑا ہے۔ اور آپ کے دل کے زخموں کی مرہم کرنا چاہتا ہے۔ آپ اسے کیا جواب دیتے ہو؟(آپ اپنے دل میں جواب دیں)
(ہر ایک کے لئے سوال) کون کی ایسی خاص بات جو آپ نے اس دفعہ اس حوالے سے سیکھی ہے۔

Version for printing    
Downloads    
Contact us    
Webmaster